Blog
Visszatekintés: ilyen volt a 2024-es évünk




Müller Péter gondolata, miszerint „A tartósság titka a folyamatos megújulás”, tökéletesen összefoglalja a Gloster Infokommunikációs Nyrt. 2024-es évét. Az elmúlt hónapokban a cég számos mérföldkövet ért el, amelyek nemcsak a vállalat növekedését, hanem hosszú távú stratégiáját is megerősítették. Nézzük meg közelebbről, mi tette ezt az évet különlegessé!
Tőzsdei áttörés: Dupla befektetői bázis és nyolcszoros forgalom
Az év elején teljesült egy régi álom: a Gloster bekerült a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) standard kategóriájába. Ez a lépés nemcsak presztízst hozott, hanem kézzelfogható eredményeket is. Júniusig sikerült megduplázni a befektetők számát, miközben a részvények forgalma nyolcszorosára nőtt. Ez az eredmény nemcsak a cég iránti bizalmat tükrözi, hanem azt is, hogy a Gloster egyre vonzóbb célpont a befektetők számára.
Egyesülés: Magyarország legnagyobb Microsoft felhőpartnere született
Februárban aláírtuk az első nagy egyesülési megállapodást: a Gloster Cloud Zrt. és a Systemfarmer Zrt. összeolvadásával létrejött Magyarország legnagyobb hazai tulajdonú Microsoft felhőszolgáltató partnere. Az integráció során egy közel 40 fős szakmai csapat állt össze, amely az innovatív Microsoft technológiákra – például Azure, Dynamics 365 és Power Platform – specializálódott. Az egyesülés jogi lezárása 2025-re várható, de már most látható, hogy ez az együttműködés jelentős lendületet adhat a cég növekedési terveinek.
Globális ügyfelek és szerződéshosszabbítások
A nyár folyamán sikerült meghosszabbítani minden jelentős globális ügyféllel kötött szerződést. Olyan neves vállalatok, mint a BMW, az Audi és a Sony Music továbbra is rendszeres deviza alapú árbevételt biztosítanak a Gloster számára. Ezek az együttműködések nemcsak stabil pénzügyi alapot teremtenek, hanem erősítik a cég nemzetközi jelenlétét is.
Portfóliótisztítás: Fókuszban a stratégiai növekedés
A hatékonyság növelése érdekében a Gloster portfóliótisztításba kezdett. Ennek részeként eladtuk az FF.next-et és a kizárólag magyar piacra fókuszáló Gloster Networks Kft.-t. Ezáltal több erőforrás szabadult fel arra, hogy a vállalat gyorsabban növekvő területekre – például nemzetközi piacokra és felhőszolgáltatásokra – koncentráljunk. A Gloster célja az angliai és németországi piacokon való terjeszkedés, ezek az országokban való aktív jelenlét kulcsszerepet játszhatnak abban, hogy a cég tovább erősítse pozícióját Európában.
Kivánok mindenkinek Boldog Ünnepeket!