VOIP hangrögzítés megoldás – DSR SoliDBank®

Home » Telefonközpont Kollaboráció » VOIP hangrögzítés megoldás – DSR SoliDBank®

VOIP hangrögzítés megoldás – DSR SoliDBank®

 A SoliDBank® 601 termékcsaládban a kis- és közepes vállalkozásoktól kezdve a nagyvállalatokig, a magánszektortól az állami szervezeteken át a fegyveres testületekig és szakszolgálatokig mindenki megtalálja a számára optimális hangrögzítő berendezést.

A termékcsalád tagjaival a rögzítési és visszakeresési műveletek egyszerűvé és hatékonnyá válnak, az egyedi fejlesztésű célhardver és szoftverelemek pedig gondoskodnak az adatok maximális biztonságáról. A hívásokban rejlő információk hosszú távon megőrződnek, bármikor visszahallgathatók és igény szerint felhasználhatók, legyen szó akár üzleti adatok rögzítéséről, marketinginformációk gyűjtéséről vagy munkafolyamatok minőségének javításáról.

A berendezésekbôl igény esetén összetett rendszerek is építhetők (DSR SoliDLog®), mely megoldásokban archiválási és megnövelt adattárolási szolgáltatásokat is kínálunk. A termékcsalád legújabb tagja a kis- és középvállalatok IP beszédforgalmának rögzítésére kifejlesztett SoliDBank® 601 Flat VoIP 200 berendezés.

Felvétel
Széleskörû illeszthetőség
Port-tükrözéses (passzív rögzítés)

technológia segítségével számtalan alközponthoz illeszthető a berendezés.

Nagy kapacitás
Akár 200 VoIP beszédcsatorna forgalmának rögzítése, egyetlen berendezésben. A csatornák száma egyesével bővíthető, max. 200-ig, a megfelelő számú licensz megvásárlásával.
Hangdokumentálás
A kiegészítő adatok tárolása a felvételek mellé, melyek alapján egy adott beszélgetésből több fontos információ is kinyerhető, és a beszélgetések visszakeresése is egyszerűbb.
Rugalmas adatformátumok kezelése
A berendezés képes a legelterjedtebb adatformátumok rögzítésére. G.723 esetén rögzíthető a legnagyobb adatmennyiség, és ez biztosítja az elérhető legrövidebb letöltési időt a visszahallgatásnál.
Lejátszás
Felvételek könnyű elérhetősége
A rögzített hívások és hívásinformációk kliensprogrammal,vagy webes felületen keresztül.
Rugalmas keresés
A tárolt kiegészítő információk segítségével célzott keresésre van mód, a felvételek megadott paraméterekkel szűrhetőek és listázhatóak. A szűrési feltételek igény szerint kombinálhatók, ezzel is támogatva a célzott visszakeresést.
Exportálás
A rögzített felvételek a biztonsági szempontok figyelembevételével többféle formátumban is elmenthetők, mellékletként csatolhatók és továbbküldhetőek, vagy webes felületeken közzétehetőek.
Magas szintű biztonság
A berendezés többszintű, rugalmasan paraméterezhető jogosultsági rendszerrel van felvértezve, amely megakadályozza a jogosulatlan hozzáféréseket, és egy adott felhasználó számára csak meghatározott munkafolyamatok elvégzését teszi lehetővé.
Legfontosabb tulajdonságok
Tulajdonság Előny
Egyidejűleg rögzíthető csatornák maximális szám licensztől függően max. 200
Rögzíthető jelforrások Cisco (SCCP)
• Avaya (H.323)• Alcatel (H.323)
• Ericsson (H.323)
• Panasonic (H.323)
• Siemens (CorNet IP)
• Nortel (H.323)
• Asterisk (SIP)
Visszakeresést segítő kiegészítő információk
• a felvételindítás időpontja
• hívás hossza
• hívó és hívott fél telefonszáma
• mellékhez társított név (opcionális)
• hívás iránya
• kódolás
Tárolókapacitás • G.711 (tömörítetlen): 6.250 óra
• G.723 (tömörített): 62.500 óra
• G.729 (tömörített): 50.000 óra
Hangrögzítés-i módszerek
Passzív hangrögzítésAktív hangrögzítésAd-hoc hangrögzítés hangpostafiókba
Passzív hangrögzítés
A telefonhívások rögzítésének legegyszerűbb megoldása a passzív hangrögzítés. Ezzel a módszerrel gyakorlatilag kitükrözzük a kommunikációt egy dedikált interfészre, amire a rögzítő egy dedikált portját kötjük és így rögzíthetjük a meghatározott telefonok hívásait.
Aktív hangrögzítés
A hangrögzítés egy fejlettebb formája, mellyel szűkíteni tudjuk a rögzíteni kívánt hívásokat. A passzív rögzítéssel szemben, itt csak egy dedikált melléket rögzítünk, míg a passzív rögzítés esetében a telefon által forgalmazott összes beszélgetést rögzítjük. Ha tehát egy fizikai telefonkészülékre több melléket is definiálunk, akkor az aktív rögzítővel szűkíthető, hogy csak az egyik kerüljön rögzítésre, ne mindkettő.
Ad-hoc hangrögzítés hangpostafiókba
Ez a módszer egy költséghatékony megoldás azon cégek számára, akik nincs szükségünk állandó hangrögzítésre és ebből adódóan nem akarnak feleslegesen pénzt kiadni külön hangrögzítőre, ugyanakkor bizonyos esetekben előfordulhat, hogy egy beszélgetés hanganyagára mégis szükség lenne. A Cisco rendszereket úgy készítették fel, hogy lehetőség legyen a telefonközponthoz illesztett hangpostafiók ilyen jellegű felhasználásra is.

A Gloster mind három fenti rögzítési megoldást képes szállítani ügyfeleinek.

Jogszabályi emlékeztető
FIGYELEM!A hívás legeljén hangrögzítés tényét a másik féllel minden esetben közölni köteles a hívást rögzítő fél!
Néhány ismertebb kollaborációs referenciánk
Orex_Ora-Ekszer_logo hangröhzítés
OREX Zrt.
Az OREX ÓRA-ÉKSZER Magyarország vezető ékszerforgalmazója, amely kiváló minőségű ékszerek és órák szakértők által megvizsgált, gazdag kínálatát nyújtja rendkívül kedvező árakon: úgy, ahogyan az Magyarország legnagyobb ékszerforgalmazó hálózatától elvárható. Telepített, karbantartott eszközök:
Cisco UC 520 IP telefonközpont
Cisco 7900-as IP telefonok
Cisco Catalyst Express kapcsolók
libro logo hangrögzítés
Libri könyvkereskedelmi Kft.
1991-ben létrehozott Libri Könyvkereskedelmi Kft. az Állami Könyvterjesztő Vállalat jogutódjaként alakult meg. A megörökölt bolthálózat és szervezeti felépítés korszerűsítésével és a folyamatos bővítésével a Libri 400 fő foglalkoztatásával, 34 üzletével, a Libri.hu internetes áruházával, közel nyolcmilliárd forint éves forgalmával az ország egyik legnagyobb könyvértékesítőjévé vált. Telepített, karbantartott eszközök:
Cisco Call Manager 8.0-t a hozzá tartozó
Cisco 3900 / 6900 / 7900-as IP telefonokkal
Cisco Unity Connection 8.0 hangposta
vista_logo hangrögzítés
Vista Utazási Irodák Kft.
A céget 1989-ben alapította két magyar magánszemély, akik mindmáig a vállalkozás társtulajdonosai.
A Vista valamennyi magyar utazási iroda közül a legnépesebb ügyfélkört tudhatja magáénak: utasainak száma évente meghaladja a százharminc ezret. A cég hálózatában, fővárosi és vidéki irodáiban több mint kétszáz munkatárs szolgáltat. A Vista Magyarország első számú utazási irodája, évi forgalma 10 milliárd forint. Az adózott nyereség csaknem teljes egészét újabb fejlesztésekre és az ügyfelek kényelmét szolgáló elképzelések megvalósítására fordítja. A cég pénzügyi biztonságát a milliárdos nagyságrendű értéket képező terheletlen ingatlantulajdon is szavatolja. Telepített, karbantartott eszközök:
Cisco Call Manager Express 8.0-t a hozzá tartozó
Cisco 3900 / 6900 / 7900-as IP telefonokkal
Cisco Unity Express 8.0 hangposta
SoliDBank® 601 VOIP hangrögzítő berendezés
mkk_logo hangrögzítés
MKK Zrt.
Az MKK Magyar Követeléskezelő Zártkörűen Működő Részvénytársaság (rövid nevén MKK Zrt.) az MFB Magyar Fejlesztési Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság (rövid nevén MFB Zrt.) által – az Inveco Portfóliókezelő Pénzügyi Kft. jogutódjaként – 1997. január 1-jén 500 millió Ft-os alaptőkével létrehozott társaság. Az MKK Zrt. az MFB stratégiai csoport tagja.
További információk
Kapcsolódó termékek
Kapcsolódó termékek
pdf
Kérjen ajánlatot!

* Kotelezően kitöltendő

A megoldás specialistája
Szekeres Viktor
ügyvezető
Tizenkét év alatt több 200 cégnél 3000 telepített mellék fűződik a nevéhez. Öt éve foglalkozik Cisco rendszerekkel. CCNA, CCDA, és UCCX specialist minősítéssel rendelkezik. Viktor hobbija búvároktatás de szenvedélyes jazz rajongó is.
Telefonszáma: +36.1.456.80.14
Mobil: +36.20.222.5702
Email: szekeres.viktor(kukac)gloster.hu