Cisco BE6000 – Cisco IP telefon és telefonközpont, videoképes kollaborácios rendszer

Home » Telefonközpont Kollaboráció » Cisco BE6000 – Cisco IP telefon és telefonközpont, videoképes kollaborácios rendszer

21. századi Cisco IP telefon és telefonközpont – Cisco Unified Communication Manager

Kommunikáció bárhonnan, bármilyen eszközzel, hálózatfüggetlenül, költséghatékonyan, megbízhatóan és biztonságosan. Álomszerűnek hangzik? Nem az – több mint 200 ezer ügyfél szerte a világon, több mint 60 millió telepített Cisco IP telefon és szoftveres kliensek tízmilliói bizonyítják, hogy lehet – és kell – alkalmazkodni a „PC-utáni korszak” kihívásaihoz.

cisco ip telefon
Az iparágvezető Cisco Unified Communications Manager (Unified CM) jelenti a megoldást a vállalati hívás- és munkamenet-kezelési feladatokra. Emberközpontú felhasználói és adminisztrátori szolgáltatásokat kínál a csoportmunka teljes eszköztárához, legyen szó videóról, hangról, azonnali üzenetküldésről (IM), jelenlétkezelésről (presence), üzenetküldésről vagy mobilitásról. Magas fokú automatizáció, egyszerűsített, valós idejű felügyelet és probléma-elhárítás jellemzi.

A legújabb változat tovább egyszerűsíti és még biztonságosabbá teszi a felhasználó napi tevékenységeinek munkafolyamatokba integrálását, anélkül, hogy újra és újra be kellene jelentkezni az ismétlődő feladatok elvégzéséhez. Emellett könnyebbé vált a korábbi rendszerekről, például a Cisco Video Communication Serverről (VCS) való átállás, és fejlettebbé vált az időzónák kezelése is. Alkalmazkodva a 21. századi kihívásokhoz, immár az üzenetküldés és jelenlétkezelés is támogatja az Internet Protocol legújabb verzióját (IPv6).

A Cisco Cisco Unified Communication Manager legfontosabb előnyei
Bővíthetőség, skálázhatóság 10 - 60 000 mellékig
A Cisco IP telefon -központok egyik fő előnye a skálázhatóság. Gyakorlatilag a pár 10 fős cégektől kezdve, a nagy vállalatokig bezárólag mindenki számára meg lehet találni a megfelelő rendszert. A kezdetben betervezett növekedést meghaladó bővülés esetén sem kell a meglévő rendszert “kidobni”, hanem az igényektől függően további eszközökkel ki lehet bővíteni azt.
Több telephely - egy telefonrendszer
IP-technológia segítségével telephelyei egy rendszerként tudnak üzemelni. Legnagyobb előnye, hogy mindenki belsős mellékszámon tudja hívni a kollégákat – függetlenül attól, melyik telephelyen ül. Minden alközponti funkció elérhető minden telephelyről: kapcsolás, konferencia, hívásvárakoztatás, tartás stb.
Rugalmasság
A Cisco IP telefon -rendszerek képesek a régi hagyományos telefonvonalak (analóg, digitális) fogadására, ugyanakkor a rendszer képes a telefonkommunikáció jövőjét jelentő Interneten keresztüli SIP-es telefonálásra is. A készülékkínálat nagyon széles: az egyszerű, néhány ezer forintba kerülő IP-telefonoktól a milliós telekonferencia szobákig, mindent képes egységesen kezelni.
A felhasználó szavaival…
Bozsóki Zoltán
Ügyzető - Tran-sys Kft.
A Műszaki Egyetem egykori oktatójaként precíz, kemény elvárásokat támasztott a jövőbeli beszállítóval és a rendszerrel kapcsolatban: egyszerű, stabil működést, gyors szervizhátteret, és rugalmasságot követelt meg.
A telefonközponttal szemben a legfontosabb elvárás, hogy minden körülmény közepette a háttérben meghúzódva, észrevétlenül tegye a dolgát. A Gloster Telekom megoldása mindezeket tartalmazta, így esett rájuk a választás.

Megérte? Fél év tapasztalatai alapján jó döntés volt a Cisco, a Gloster Telekom. A szakemberek rugalmasak és minden kérdést – általában határidő előtt – megoldottak, bármit is kértünk. Fontos az is, hogy nem kiszervezett telefonkezelők, hanem szakemberek veszik fel a hívásainkat, és azonnal segítenek, vagy intézkednek. Nem bántuk meg a döntést, ma sem választanánk mást!

Bozsóki Zoltán
További fontos Cisco IP telefon -központ előnyök
Egyszerű beüzemelés
A mindig terhelt rendszergazdák életét megkönnyítő sablonokkal elegendő egyszer beállítani a felhasználói környezetet, majd az automatikusan alkalmazható az új munkatársakra. A végfelhasználók élőerő segítsége nélkül is konfigurálhatják eszközeiket alkalmazáson vagy IVR-en (Interactive Voice Response) keresztül.
Videokonferenciák
Nagy galibát okozhatnak a kommunikáló felek eltérő rendszerkialakításai, videokodekjei. Ha eddig nem tapasztalt ilyen jelenséget, ezután sem fog, a SIP Best Effort Early Offer jelátviteli megoldásnak köszönhetően. Emellett optimalizált erőforrás-felhasználás biztosítja a meglevő eszközök hatékony és akadásmentes használatát.
Fejlettebb mobilkliensek
A mobil eszközök kommunikációjának biztonsága immár eléri a Cisco asztali telefonjainak és klienseinek biztonsági szintjét a Transport Layer Security (TLS) és a Secure Real-Time Transport Protocol (SRTP) támogatása révén. Emellett a megoldás támogatja a Session Initiation Protocol (SIP) Uniform Resource Identifier (URI) hívásokat.
Költséghatékonyság
A Cisco IP telefon -központok teljesen IP-alapúak, ebből adódóan könnyedén illeszthetők egy meglévő LAN hálózati infrastruktúrába, illetve akár már virtualizált környezetben (Vmware ESXi 5) is futtathatók. A megoldás lényege, hogy teljesen moduláris, azaz csak azokat az elemeket szükséges megvásárolni, melyeket használni is fogunk. Ilyen a hangposta, a hangrögzítés, az ügyfélszolgálati funkció (Contact Center), hotel megoldások, CRM illesztés stb. Akinek egyszerűbb tudású rendszer kell, kevesebbet fizet, akinek komplex, nagy tudású rendszer, az többet.
Mobiltelefon + Cisco Jabber = IP-telefon
A Cisco IP telefon -központokhoz hozzá illeszthetjük ma már az okostelefonjainkon, tableteinken és számítógépeken futtatható Jabber, vagy a PC-ről futtatható “softphone” alkalmazást, ezzel is kiterjesztve a hagyományos telefonközpontok határait. Az okostelefon – ugyanúgy, mint egy IP-telefon – képes lesz hívásátvételre, kapcsolásra és a saját belsős telefonkönyve segítségével lehet kitárcsázni – a telefonközponton át. Az Androidos és a Apple telefonok egyaránt támogatottak.
Menürendszerek és hívásvárakoztatás
Elterjedt szokás, hogy a cégek a publikált fő telefonszámaikhoz hangmenü rendszert alakítanak ki, hogy a betelefonáló ügyfelek a hívás alatt ki tudják választani, milyen ügyben telefonáltak. Ezzel a funkcióval erőforrást szabadítanak fel, mert nem a kezelők dolga, hogy a hívásokat átkapcsolják a megfelelő helyre. A Cisco IP telefon és központok natívan támogatják ezt a lehetőséget, illetve a hívások várakoztatására is mód nyílik a kezelők foglaltsága esetén.
Kapható IP-telefonok
Cisco ip telefon 3905

Cisco 3905

Már meglévő analóg és digitális telefonkészülékek lecserélésére hivatott, belépőszintű IP-telefon. Full duplex kialakítású, monokróm grafikus kijelzővel rendelkező, újrahasznosított műanyagból álló készülék.

Tovább
Kijelző: 128×32 pixel egyszínű
IEEE 10/100 támogatás
Session Initiation Protocol (SIP) támogatás
Újrahasznosított műanyagból
Falra szerelhető
Cisco ip telefon 6901

Cisco 6901

Költséghatékony, könnyen használható, belépőszintű IP-végpont, eseti használatra (várók, kávézók) tervezve, környezetbarát kialakítással.

Tovább
Rögzített gombok (tartás, várakoztatás, újrahívás)
Két, egyedidejű hanghívás támogatása
Háttérvilágítású billentyűk
Power over Ethernet Class: 1
Újrahasznosított műanyagból
Cisco ip telefon 7821

Cisco 7821

Könnyen használható, elérhető árú készülék, mely szélessávú-audió támogatással bír a jó hangminőség érdekében és fejlett IP-telefon képességekkel növeli üzleti hívásainak hatékonyságát.

Tovább
Kijelző: 396×162 pixel egyszínű (3.5 inch)
Ethernet Switch: 10/100
2 programozható Line Gomb
Power over Ethernet Class: 1
Cserélhető keret
Cisco ip telefon 7841

Cisco 7841

Elérhető árú, szélessávú audiót és gigabites hálózati kapcsolatot is támogató készülék. Fülhallgató-csatlakozóval valamint elektronikus vonalkapcsoló támogatással (AUX).

Tovább
Kijelző: 396×162 pixel egyszínű (3.5 inch)
Ethernet Switch: 10/100/1000
16 programozható Line Gomb
Cserélhető keret
Cisco ip telefon 7861

Cisco 7861

Növelje alkalmazottai és középvezetői hatékonyságát ezzel a kifejezetten ügyfélszolgálati feladatokra tervezett készülékkel. Nemcsak jó hangminőség jellemzi; megbízható, biztonságos és könnyen használható.

Tovább
Kijelző: 396×162 pixel egyszínű (3.5 inch)
Ethernet Switch: 10/100
Cserélhető keret
Cisco ip telefon 7925G / EX

Cisco 7925G / EX

A legzordabb körülmények között is helyt álló készülék, kifejezetten vegyigyárakban, gyártósorokon, olajfinomítókon való használatra. Nagyméretű, színes kijelzővel, por- és vízállósággal, HD hanggal.

Tovább
Kijelző: 176×220 pixel színes (2 inch)
ATEX Zone 2/Class 22 és CSA Class I Division II minősítés
IP64 besorolású por- és vízállóság
VoWLAN-támogatás 802.11a/b/g Wi-Fin keresztül
Bluetooth 2.0 támogatás
13 órás beszélgetési, 240 órás készenléti idő
Cisco ip telefon 7962G

Cisco 7962G

Recepciósok, titkársági munkatársak kedvenc készüléke, nagyméretű, szürkeárnyalatos, grafikus kijelzővel és szélessávú audió támogatással.

Tovább
Kijelző: 320×222 pixel szürkeárnyalatos (5 inch)
IEEE 10/100 támogatás
Cisco ip telefon 8811

Cisco 8811

Fontos üzleti beszélgetésekhez készült, biztonságos kommunikációt nyújtó eszköz, szélessávú audió támogatással és szürkeárnyalatos kijelzővel. Közepes és nagyvállalatoknál dogozóknak és távmunkásoknak ajánlott. Alacsony fogyasztású készülékként nem csak költséghatékony, de környezetbarát is.

Tovább
Gigabit támogatás: van
5 programozható gomb
Bluetooth/DECT: nincs
USB csatlakozó: nincs
KEM: nincs
Wi-Fi: nincs
Falra szerelhető: igen
Cisco ip telefon 8831

Cisco 8831

Fontos üzleti beszélgetésekhez készült, biztonságos kommunikációt nyújtó eszköz, szélessávú és ful duplex audió támogatással, rugalmas kiegészítőkínálattal. Kis- és nagyvállalatok konferenciatermeihez és vezetői irodáiba egyaránt ajánlott.

Tovább
Gigabit támogatás: nincs
1 programozható gomb
Bluetooth/DECT: DECT
USB csatlakozó: nincs
KEM: nincs
Wi-Fi: nincs
Falra szerelhető: nem
Cisco ip telefon 8841

Cisco 8841

Fontos üzleti beszélgetésekhez készült, biztonságos kommunikációt nyújtó eszköz, szélessávú audió támogatással és nagyfelbontású, színes kijelzővel. Közepes és nagyvállalatoknál dogozóknak és távmunkásoknak ajánlott. Alacsony fogyasztású készülékként nem csak költséghatékony, de környezetbarát is.

Tovább
Gigabit támogatás: van
5 programozható gomb
Bluetooth/DECT: nincs
USB csatlakozó: nincs
KEM: nincs
Wi-Fi: nincs
Falra szerelhető: igen
Cisco ip telefon 8851

Cisco 8851

A felhasználó saját mobil eszközeivel szinkronizálható, USB-töltésre is használható készülék szélessávú és ful duplex audió támogatással, rugalmas kiegészítőkínálattal bír. Alacsony fogyasztású készülékként nem csak költséghatékony, de környezetbarát is.

Tovább
Gigabit támogatás: van
5 programozható gomb
Bluetooth/DECT: Bluetooth
USB csatlakozó: van
KEM: van (2)
Wi-Fi: nincs
Falra szerelhető: igen
cisco ip telefon 8861

Cisco 8861

A 8800-as sorozat csúcsát jelentő eszköz nemcsak Wi-Fi-képes és szinkronizálható a felhasználó saját mobil eszközeivel, hanem USB-töltésre is használható, emellett szélessávú és ful duplex audió támogatással, rugalmas kiegészítőkínálattal bír. Alacsony fogyasztású készülékként nem csak költséghatékony, de környezetbarát is.

Tovább
Gigabit támogatás: van
5 programozható gomb
Bluetooth/DECT: Bluetooth
USB csatlakozó: van (2)
KEM: van (3)
Wi-Fi: van
Falra szerelhető: igen
cisco ip telefon 8941

Cisco 8941

Figyelemfelkeltő multimédiás képességekkel bíró készülék elérhető áron, kifejezetten vezetők számára. Webkamerával, színes kijelzővel, újrahasznosított anyagokból és minimálisra csökkentett energiafelhasználással.

Tovább
Beépített VGA videokamera (30 FPS)
Nagyfelbontású, 5 inches kijelző
Multimédiás végponti alkalmazások (XML)
Újrahasznosított műanyagból
Power over Ethernet Class: 1
Mélyalvó állapot munkaidőn kívül
Cisco ip telefon 8945

Cisco 8945

Figyelemfelkeltő multimédiás képességekkel bíró készülék Bluetooth-támogatással, kifejezetten vezetők számára. Webkamerával, színes kijelzővel, újrahasznosított anyagokból és minimálisra csökkentett energiafelhasználással.

Tovább
Beépített VGA videokamera (30 FPS)
Nagyfelbontású, 5 inches kijelző
Multimédiás végponti alkalmazások (XML)
Bluetooth-támogatás
Újrahasznosított műanyagból
Power over Ethernet Class: 2
Mélyalvó állapot munkaidőn kívül
Cisco ip telefon 8961

Cisco 8961

HD hanggal, USB-támogatással és gigabites Ethernet porttal szerelt Cisco IP telefon, kifejezetten vezetők számára. Színes kijelzővel, újrahasznosított anyagokból és minimálisra csökkentett energiafelhasználással.

Tovább
Nagyfelbontású, 5 inches kijelző
Háttérvilágítású gombok
1 USB 2.0 port fejhallgató számára
Multimédiás végponti alkalmazások (XML)
Újrahasznosított műanyagból
Mélyalvó állapot munkaidőn kívül
Cisco ip telefon 9971

Cisco 9971

Kifejezetten vezetőknek szánt készülék nagyteljesítményű video és wireless kommunikációs lehetőségekkel, opcionális videokamerával.

Tovább
640×480 pixeles, érintésérzékeny, színes kijelző
HD hang
Opcionális USB kamera
Három, 36 gombos kezelői panel csatlakoztatása
802.11a/b/g Wi-Fi támogatás
Bluetooth 2.0 támogatás
Cisco ip telefon DX650

Cisco DX650

A Cisco csúcskészüléke Android tabletként is használható; színes, érintésérzékeny kijelzővel rendelkezik, irodai és otthoni munkavégzésre egyaránt alkalmas.

Tovább
1024×648 pixeles, érintésérzékeny, színes kijelző és tablet
HD hang
dual display kezelés
Webex, Cisco Jabber, Gmail, Google Maps támogatás
802.11a/b/g Wi-Fi támogatás
Bluetooth 2.0 támogatás
jabber_win cisco ip telefon

Cisco Jabber

Elérhetőnek lenni bárhol, bármikor, biztonságos és költséghatékony kapcsolaton keresztül. Cisco Jabber, legyen szó akár asztali, akár mobil környezetről.

Tovább
Alacsony költségek, WLAN támogatás
Jelenlétkezelés
HD-s videokommunikáció
Webex támogatás
Tűzfalas védelem
Microsoft Outlook integráció
A Cisco Cisco Unified Communication Manager legnépszerűbb funkciói
AlapfunkciókExtra funkciókKimenő hívás funkciókBejövő hívás funkciókKészülék funkciók
Alapfunkciók
  • Átkapcsolás: gyors átkapcsolás, átadás vagy közvetlen átkapcsolás
  • Több résztvevős konferencia: azonnali, „add-on meet-me” funkciókkal
  • Mellékenként több hívás
  • Telefononként több mellék
  • MoH
  • Menedzser-asszisztens szolgáltatás (Cisco Unified Communications Manager Assistant alkalmazás) megosztott vonal támogatása
  • Menedzseri funkciók: azonnali átirányítás vagy átkapcsolás, ne zavarj, belső hívások gyorstárcsázás, bekopogás, közvetlen átadás és hívásegyesítés
  • Asszisztensi funkciók: a menedzser hívásainak kezelése; menedzser foglaltságának és hívásainak megtekintése; gyorstárcsázás létrehozása a gyakran használt számokhoz; keresés a címjegyzékben; hívások kezelése a saját vonalaikon; azonnali átirányítás vagy átkapcsolás, belső hívások, bekopogás, bizalmas hívás (Privacy), vonalanként több hívás, közvetlen átadás és hívásegyesítés DTMF számjegyek küldése a konzolról; és a menedzsertelefon MWI státuszának megállapítása
  • Menedzser-asszisztens szolgáltatás (Cisco Unified Communications Manager Assistant alkalmazás) rendszerfunkciók: asszisztensként több menedzser (maximálisan 33 vonal) és redundáns szolgáltatás
  • Unified Cisco IP telefon -on a menedzser-asszisztens szolgáltatás a Cisco Unified Communications Manager 6.0 verziójával már elérhető
  • *Hunt csoportokba be- és kijelentkezés
  • Rosszindulatú hívásazonosítás és követés
  • *Menedzser-asszisztensszolgáltatás (Cisco Unified Communications Manager Assistant alkalmazás) proxy vonal támogatása
  • Menedzseri funkciók: azonnali átirányítás vagy átkapcsolás, ne zavarj, minden hívás átirányítása, hívásátvétel, hívószám azonosítás alapján történő szűrés, belső hívások és gyorstárcsázás
  • Asszisztensi funkciók: belső hívások, azonnali átirányítás vagy átkapcsolás, minden hívás átirányítása, és a menedzser hívásainak kezelése a kiegészítő konzolalkalmazással
  • Hívásfedezés
  • Vonalankénti hívás visszajelző (állapot, időtartam és szám)
  • Mellékhordozhatóság
  • Fürtökön átnyúló mellékhordozhatóság (Extension Mobility Cross Cluster)
  • Mellékhordozhatósághoz PIN-kód megváltoztatása telefonról
Extra funkciók
  • tetszőleges számű analóg / ISDN vonal  bekötésének lehetősége (Cisco ISR gateway segítségével)
  • több telephely összekötése interneten át
  • Outlook integráció (kitárcsázás outlook segítségével)
  • hagyományos telefonos funkciók (kapocslás, átirányítás, hívásátvétel, konferencia beszélgetés, stb.)
  • SAP integráció
  • Weboldal integráció (Click to dial)
  • titkosított kapcsolat IP-telefonok között (SRTP)
  • softphone (Ip Communicator) támogatása
  • többszintű menürendszer (Contact Center Express segítségével)
  • hangposta (Cisco Unity Express segítségével)
  • Felhasználó által konfigurált gyorstárcsázás és hívástovábbítás webes hozzáférésen keresztül
  • Video (SCCP, H.323 és SIP)
  • VPN-kliens IP-telefonon
  • Webes szolgáltatások elérése telefonról
  • Webes tárcsázó: tárcsázás kattintással
  • Konferenciába bekopogás (Conference barge)
  • Több konferenciahívás összekapcsolása
  • Konferencia lista és bármely fél bontása (azonnali konferenciahívás)
  • Tartásba rakott vonal visszavétele
  • Azonnali hangpostára irányítás
  • Intercom with whisper
  • Konferenciahívás vagy összekapcsolás vonali gombokon keresztül (Join across lines)
  • Eredeti hívó fél információi hangpostáról átvétel esetén
  • Szolgáltatás URL: egy gombnyomásos hozzáférés az IP-telefonszolgáltatáshoz
  • Egy gombnyomásos bekopogás (Single button barge)
  • Egyetlen szám és több telefon: áthidalt szimultán mellék
  • redundáns akár több szerveres működtethetőség
  • Konferenciahívás utolsó résztvevőjének bontása (azonnali konferenciahívás)
  • Valós idejű QoS statisztikák HTTP-böngészőn keresztül a telefonhoz
Kimenő hívás funkciók
  • Rövidített tárcsázás
  • Rövidített hívószámok
  • Hívás összekapcsolás
  • Címjegyzékhívás telefonról: céges és személyes
  • Utolsó szám újrahívása (belső és külső számok)
  • Foglalt és nem felel esetén visszahívás
  • Biztonságos hívás (Privacy)
  • Gyorstárcsázás: telefononként több gyorstárcsázó szám beállítása
Bejövő hívás funkciók
  • főnök – titkár funkció
  • Hívásfogadás és bontás
  • Automatikus hívásfogadás és belső hívások
  • Hívástovábbítás: Összes (hálózaton belüli és kívüli), foglalt, nincs válasz, nincs sávszélesség és nem regisztrált
  • Hívás tartásba tétele és visszavétele
  • Hívásegyesítés (call join)
  • Hívásparkoltatás és -átvétel
  • Hívásátvétel csoporton kívülről: univerzális
  • Hívásátvétel jelzése (hang- vagy vizuális jelzés)
  • Hívásvárakoztatás és visszavétel (konfigurálható hangjelzéssel)
  • Hívószám-azonosítás (CLID) és hívó fél nevének azonosítása (CNID)
  • Hívószám-azonosítás korlátozása (CLIR) hívásonként
  • Hívott szám kijelzése
  • Közvetlen beválasztás (DID) és közvetlen „városi vonal” (DOD)
  • Irányított hívásparkoltatás BLF-fel
  • *Ne zavarj (nincs csengetés és híváselutasítás)
Készülék funkciók
  • Állomás hangerejének szabályozása (beszédhang és csengőhang, kihangosított hang)
  • Legutolsó híváslisták: beérkező hívások, kimenőhívások, automatikus tárcsázás és tárcsázott szám szerkesztése
  • Híváslisták: nem fogadott, indított és fogadott hívások listájának tárolása a kijelölt IP-telefonok
  • Üzenetjelzés (vizuális és audio)
  • Elnémítható kihangosítóról és kézibeszélőről
  • Tárcsázás a kagyló felemelése nélkül
  • Kétirányú kihangosítás
  • Telefonról elérhető HTML súgó
  • HTTPS a telefonszolgáltatásokhoz; például mellékhordozhatósághoz
  • Különböző csengőhang beállítás belső és külső hívásokhoz, szimultán mellékekhez és telefonokhoz
Néhány ismertebb kollaborációs referenciánk
Orex_Ora-Ekszer_logo
OREX Zrt.
Az OREX ÓRA-ÉKSZER Magyarország vezető ékszerforgalmazója, amely kiváló minőségű ékszerek és órák szakértők által megvizsgált, gazdag kínálatát nyújtja rendkívül kedvező árakon: úgy, ahogyan az Magyarország legnagyobb ékszerforgalmazó hálózatától elvárható. Telepített, karbantartott eszközök:
Cisco UC 520 IP telefonközpont
Cisco 7900-as IP telefonok
Cisco Catalyst Express kapcsolók
libro logo
Libri könyvkereskedelmi Kft.
1991-ben létrehozott Libri Könyvkereskedelmi Kft. az Állami Könyvterjesztő Vállalat jogutódjaként alakult meg. A megörökölt bolthálózat és szervezeti felépítés korszerűsítésével és a folyamatos bővítésével a Libri 400 fő foglalkoztatásával, 34 üzletével, a Libri.hu internetes áruházával, közel nyolcmilliárd forint éves forgalmával az ország egyik legnagyobb könyvértékesítőjévé vált. Telepített, karbantartott eszközök:
Cisco Call Manager 8.0-t a hozzá tartozó
Cisco 3900 / 6900 / 7900-as IP telefonokkal
Cisco Unity Connection 8.0 hangposta
vista_logo
Vista Utazási Irodák Kft.
A céget 1989-ben alapította két magyar magánszemély, akik mindmáig a vállalkozás társtulajdonosai.
A Vista valamennyi magyar utazási iroda közül a legnépesebb ügyfélkört tudhatja magáénak: utasainak száma évente meghaladja a százharminc ezret. A cég hálózatában, fővárosi és vidéki irodáiban több mint kétszáz munkatárs szolgáltat. A Vista Magyarország első számú utazási irodája, évi forgalma 10 milliárd forint. Az adózott nyereség csaknem teljes egészét újabb fejlesztésekre és az ügyfelek kényelmét szolgáló elképzelések megvalósítására fordítja. A cég pénzügyi biztonságát a milliárdos nagyságrendű értéket képező terheletlen ingatlantulajdon is szavatolja. Telepített, karbantartott eszközök:
Cisco Call Manager Express 8.0-t a hozzá tartozó
Cisco 3900 / 6900 / 7900-as IP telefonokkal
Cisco Unity Express 8.0 hangposta
SoliDBank® 601 VOIP hangrögzítő berendezés
mkk_logo
MKK Zrt.
Az MKK Magyar Követeléskezelő Zártkörűen Működő Részvénytársaság (rövid nevén MKK Zrt.) az MFB Magyar Fejlesztési Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság (rövid nevén MFB Zrt.) által – az Inveco Portfóliókezelő Pénzügyi Kft. jogutódjaként – 1997. január 1-jén 500 millió Ft-os alaptőkével létrehozott társaság. Az MKK Zrt. az MFB stratégiai csoport tagja.
Kérjen ajánlatot!

* Kotelezően kitöltendő

A megoldás specialistája
Szekeres Viktor
ügyvezető
Tizenkét év alatt több 200 cégnél 3000 telepített mellék fűződik a nevéhez. Öt éve foglalkozik Cisco rendszerekkel. CCNA, CCDA, és UCCX specialist minősítéssel rendelkezik. Viktor hobbija búvároktatás de szenvedélyes jazz rajongó is.
Telefonszáma: +36.1.456.80.14
Mobil: +36.20.222.5702
Email: szekeres.viktor(kukac)gloster.hu